erwin-en-hanneke.reismee.nl

bericht uit Kerkdriel

Hallo allemaal,

Jaahaa, wij staan weer op het punt van vertrek. Morgen tegen half 12 vliegen we van Schiphol naar ….. Suriname. En we hebben er vreselijk veel zin in. We gaan eerst naar Paramaribo en hebben een leuk programma wat we met Iris samen hebben bedacht. Iris werkt voor een reisorganisatie in Suriname. En zoals jullie van ons gewend zijn wordt het een actieve vakantie.
We gaan mountainbiken door de jungle, slapen soms in tenten, dan weer in lodges, daarna gaan we 2 dagen kanoën over een rivier door de jungle, slapen ergens in hangmatten, en kanoën dan weer terug. Tussendoor doen we Paramaribo aan. Vanmorgen had Iris nog een voorstel om 25 november, Onafhankelijkheidsdag, mee te maken in Groningen waar die dag dit jaar gevierd wordt. We schuiven de kanotocht wat door en dan maken we dat ook mee. En we gaan natuurlijk van alles bezoeken.

Maar dat gaan we op onze Weblog schrijven, dus voor degene die nieuwsgierig zijn, lees lekker mee.
Of we overal internet hebben? Dat denk ik niet. Maar dan komen die verhalen gewoon wat later aan.

We hebben nu eerst nog een rustig avondje thuis, bij buis en haard. En morgen rond 7 uur rijden we naar P3.

Lieve groetjes,
Erwin en Hanneke

Ali en Robert

Wauw, staat ook nog op onze wenslijst. Heel veel plezier. We lezen met veel belangstelling mee.

Andra en Thieu

Heel veel plezier. X

Hilde en wil

Heel veel plezier en we zien uit naar jullie reisverslagen!

Lia

Jullie zijn toch maar echte bofkonten, heel veel plezier en wij lezen heelgraag mee,

Lia en Karel

Dries

Als jullie weer in Paramaribo zijn moeten jullie zeker een avondje op het terras gaan zitten van 't Vat. Ligt t.o. het Torarica Hotel (het nieuw hotel). Het is the place tot be. Ook daar smaken de Djogo's best en is de saté van sublieme kwaliteit. Veel plezier en doe zoals de meeste Surinamers, oftewel doe niet al te druk. Het is daar nu eenmaal behoorlijk warm. Geniet van de reis en groet.