erwin-en-hanneke.reismee.nl

Vertrek naar Zuid-Korea

Hallo allemaal,

Ja, het is weer zover. Wij gaan de Europese grenzen weer over. We gaan een fietstocht maken door Zuid Korea en zijn 5 hele weken weg. Heerlijk. De fietsen zijn in dozen gepakt. Dat was nog een heel gedoe. Paste niet, dus stuur eraf bij mijn fiets. En bij de fiets van Erwin moest het wiel eruit. Maar na 1,5 uur waren ze ingepakt, getapet en konden we gaan inchecken. Het was heel fijn dat buurman Hans ons vanmorgen naar Schiphol heeft gebracht. De trein was lastig omdat we in de spits niet met fietsen erin mogen. Dus nogmaals dank Hans. Om 13.00 uur vliegen we eerst naar Hong Kong en daar gaan we onze fietsen “stallen”. We landen daar morgenvroeg om 6 uur en we gaan eerst 2 dagen Hong Kong bekijken. Wel spannend met de vele protesten en demonstraties, maar we gaan zien of we daar veel last van krijgen. Op maandag vliegen we dan door naar Seoel.

We zullen van tijd tot tijd een bericht plaatsen voor wie ons wil volgen.

Lieve groeten en tot horens,

Erwin en Hanneke

Theo en Gerry

Lieve Erwin en Hanneke. Een hele goede vlucht. En we gaan jullie ervaringen/belevenissen volgen.

Wil en Lia

Hoi Erwin en Hanneke, geniet van jullie vakantie. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ali

Heel veel plezier de komende vijf weken, we gaan jullie volgen.
Hopelijk niet te veel trammelant in Hong Kong.

Marga en Vera

Wij wensen jullie een fantastische vakantie, en wij wachten jullie verhalen/ ervaringen af.
Geniet ervan. xxx

Albertha Terpstra

Dankzij Reismee ga ik meegenieten van jullie (fiets) avontuur in Z.Korea met daaraan vooraf Hongkong. Goede vlucht en geniet van vijf vrije weken!

Hilde

Veel plezier toegewenst! We gaan jullie volgen!!

Bettie en Jan

Fijne vakantie en oppassen he. Hong jong lijkt me prachtig. Maak maar veel foto’s .?‍♀️?‍♂️

Paul en Greetje

Spannend allemaal! Verrassende bestemming, we reizen graag met jullie mee!

Gerrit

Ben benieuwd of jullie nog op The Peak kunnen komen...mooi dat we "meereizen".
Geniet er van!

Hans en Carien

We wensen jullie een fijne vakantie toe en zijn benieuwd naar de verhalen. Groetjes uit Trier :)

Lia en Karel

Hanneke en Erwin,
Geniet van jullie mooie reis, veel plezier .
Ik mag graag meereizen ,groetjes van ons./

Andrea & Andy

Wir wĂĽnschen euch viel SpaĂź auf eurer Reise.

sylvia

Hoi Hanneke en Erwin, na de weekendjes in oostenrijk en praag, ga ik dit weekend jullie avonturen volgen !!
Maar jullie zijn volgens mij nu al halverwege...