erwin-en-hanneke.reismee.nl

Bericht uit Munster

Hallo vrienden en familie,

Na het geklim en gedaal door de Harz zijn we door het Totenburgerwald gefietst naar de stad Munster. Het weer heeft een dIp gehad naar 15 graden en een dag met flinke westenwind en een regenbui. Twee dagen later was het weer richting 30 graden en vandaag 20 graden, bewolkt en af en toe wat regen. Maar het fietsen gaat goed en de campings zijn prima. Alleen internet is er niet. Dat verbaast ons wel. Hier in Munster zijn we de hele dag. Het is een mooie stad, veel kerken en ook veel fietsers. We doen de stadswandeling en we bezoeken de botanische tuin. Dit weekend is hier een zomerfestival, dus overal muziekoptredens en veel eetstands. Ook wij doen een curryworst. S-avonds eten we bij een italiaans restaurant. Vanaf Munster is het nog 4 dagen fietsen en dan zit de tocht er al weer op. Hopelijk wordt het weer wat zonniger dat fietst toch leuker.

Lieve vrienden en familie, tot horens en we zien elkaar weer,

Erwin en Hanneke

paul en marijke

Het is wel weer een bijzondere fietstocht. Weer van alles meegemaakt. Hoop dat het weer de laatste dagen weer goed zal zijn. Nog een leuke tijd. Liefs van ons